Često postavljana pitanja

Ispod možete videti odgovore često postavljanih pitanja o našoj online platformi.

Koja je razlika između tradicionalne aukcije u sali i online aukcije?

Online aukcije omogućavaju učesnicima da licitiraju kroz period od dve nedelje – 24 h dnevno sa gotovo bilo kog mesta na svetu. Ova vrsta platforme posebno je pogodna za umetnička dela nižih i srednjih raspona cena.

Kako da učestvujem u licitaciji?

Da biste učestvovali u našoj online aukciji, potrebno je da se registrujete na našem sajtu: https://aukcije.arte.rs/ . Pored imena i prezimena, potrebna nam je Vaša email adresa da bismo mogli da Vas obaveštavamo o toku Vaših nadmetanja.

Kako mogu dobiti pomoć?

Ukoliko Vam je potrebna tehnička podrška koja se odnosi na aukciju ili Vašu registraciju, možete nas kontaktirati preko email-a: [email protected] ili putem telefona +381 63 638 968.

Šta se dešava ukoliko zaboravim svoju lozinku?

Ukoliko zaboravite lozinku, pomoći ćemo Vam da brzo i lako dobijete novu. Samo ukucajte email adresu koji ste koristili pri registraciji i poslaćemo Vam link da biste resetovali svoju lozinku. Ukoliko niste dobili email u prvih nekoliko minuta, molimo proverite svoj spam folder. Ukoliko ste zaboravili email adresu preko koje ste se registrovali, molimo pozovite nas na: +381 63 638 968 ili nam pošaljite email na: [email protected]

Da li mogu da vidim radove pre aukcije?

Svi radovi se mogu videti uživo u toku trajanja predaukcijske izlože u prostorijama ARTE galerije. Ukoliko niste u mogućnosti da posetite izložbu možete poslati zahtev za dobijanje izveštaja o stanju rada i reprodukcije.

Kako funkcioniše opcija Moj izbor?

Sa opcijom “Moj izbor”, možete napraviti svoj lični katalog koji sadrži samo predmete koji Vas interesuju.

Kako mogu da se nadmećem?

Možete postaviti ponudu u svakom trenutku tokom trajanja online aukcije (14 dana). Sve što je potrebno da uradite jeste da kliknete “Postavi ponudu/Bid”dugme koje se nalazi pored svakog Lot-a iz online kataloga. Imajte u vidu da za online aukciju prihvatamo online ponude, zatvorene ponude i telefonske.

Šta se dešava ukoliko moja ponuda bude nadmašena par sekundi pre kraja aukcije?

Ukoliko nova ponuda bude uneta u poslednjem minutu pre kraja aukcije, nadmetanje će se automatski produžiti za 3 minuta. Na taj način imaćete vremena da odlučite da li želite da nastavite nadmetanje. Vreme kraja aukcije biće jasno istaknuto za svaki Lot pojedinačno.

Da li ću automatski biti obavešten ukoliko moja ponuda bude nadmašena?

Da, obaveštenje će Vam stići na email adresu svaki put kada Vaša ponuda bude nadmašena. Molim Vas imajte u vidu da sistem može biti opterećen u poslednjih 5 minuta aukcije, iz tog razloga savetujemo da se ne oslanjate isključivo na email obaveštenja.

Šta se dešava ako nisam dostupan u vreme završetka aukcije?

Kupci mogu pismenim nalogom (poseban obrazac Arte Media d.o.o.) ovlastiti Arte Media d.o.o. da u njihovo ime i za njihov račun na aukciji ističe ponude i na takav način mogu kupiti predmet ili više njih. Arte Media d.o.o. može od svakog nalogodavca tražiti dokaze o bonitetu i solventnosti, kao uslov prihvatanja naloga. Prihvatanje naloga Arte Media d.o.o. potvrđuje u pismenoj formi. Kupci mogu biti zastupani putem:

1. Zatvorene ponude (kupac navede maksimalni iznos koji želi da plati za određeni Lot, aukcijska kuća licitira umesto kupca do tog iznosa);
2. Telefonskim pozivom (član aukcijske kuće Vas zove u toku aukcije, obaveštava Vas o toku nadmetanja i nadmeće se uz Vaše instrukcije);
3. Online registracijom (član aukcijske kuće registruje nalog u Vaše ime i sistem reaguje u skladu sa Vašim instrukcijama).

Da li mogu da povučem svoju ponudu?

Ne, svaka ponuda je obavezujuća i ne može biti povučena.

Da li postoje dodatni troškovi nakon osvajanja Lot-a?

Ne postoje dodatni troškovi na postignutu cenu osvojenog Lot-a.

Kako da znam da li sam osvojio Lot?

Ukoliko Vaša ponuda bude najviša za određeni Lot, stići će Vam email obaveštenje. Možete pregledati sve Lot-ove za koje ste dali ponudu na svom profilu.

Kako mogu da platim?

Po završetku aukcije dobićete predračun putem email-a za sve Lot-ove koje ste uspešno osvojili, uplatu morate izvršiti u narednih 7 dana. Na Vama je da odlučite kako ćete platiti: a) kreditnom karticom b) uplatom na račun 3) gotovinom u prostorijama naše galerije.

Kako mogu preuzeti osvojen Lot?

Po plaćanju možete preuzeti Vaš rad u prostorima naše galerije u dogovoreno vreme, u roku od 14 dana nakon završetka aukcije. Možete organizovati otpremanje putem kompanija koje Vam mi preporučimo ili koju Vi izaberete.

Da li mogu kupiti neprodat Lot nakon aukcije?

Da, moguće je kupiti Lot nakon aukcije ukoliko vlasnik tada ne odustane od prodaje. Naša aukcijska kuća primenjuje zadržavanje početnih cena dve nedelje nakon isteka aukcije.

Da li se sve aukcije ARTE galerije održavaju na AUKCIJE.ARTE.RS online platformi?

Ne, naše primarne aukcije će nastaviti da se odvija u sali na tradicionalan način. Naše online aukcije namenjene su za radove nižih i srednjih cenovnih raspona.

Pošaljite nam upit